reklama

Príbeh na základe obrázku

Napadla ma taká vec. Ak sa nájde medzi vami zopár odvážnych a zvedavých ľudí, ktorí by radi vedeli, že či dokážem napísať nejaký príbeh na základe toho vášho obrázku. Nie je nič jednoduchšie, pošlite mi majl s obrázkom, alebo pošlite odkaz na ten obrázok. Hocijakým spôsobom mi dajte vedieť, len aby som sa k tomu obrázku vedel dostať. Sám som zvedavý ;-) ( Image shack - link po uploade obrázku pošlite na peter_novak@zmail.sk)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Peter Novák

Peter Novák

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chalan, ktorý vidí svet svojimi očami a snaží sa vymykať konvenciám.Web: Nitra lezie Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéZážitkyFotoŠport a jaVymyslené príbehyNezaradenéNo kam to zaradím? ???

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu