reklama

Bezdomovci 2

Dnes ráno som išiel do obchodu a po ceste som videl jedného uja, ako sa prehrabáva v smetiaku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
Obrázok blogu
(zdroj: http://en.wikipedia.org/wiki/Homeless)

Ako som ho tam videl, tak ma to donútilo zamyslieť sa trošičku. Opäť ;-) Človek sa niekdy v spoločnosti môže dostať až na úplné dno. Čo má potom robiť? Má na výber: 1. sadne si na frekventované miesto a bude žobrať 2. bude obchádzať kostoly po omši 3. môže vyberať smetiaky a možno nájde niečo užitočné 4. inéMy, stredná vrstva spoločnosti, často si chodíme kupovať veci, ktoré sa nám páčia, najnovšie módne hity. Nie vždy kupujeme to najlacnejšie.Ale čo takí bezdomovci. Tí si vyberať nemôžu (možno v charite, ale to sa hneď minie), berú prvé, čo im príde pod ruku. A presne to isté robil aj ten bezdomovec, ktorého som videl. V smetiaku si prezeral ružový sveter. Určite mu bolo jedno, akej je farby, akého strihu. Hlavné bolo, oby bol dosť teplý, aby mu nebola zima v tomto ročnom období.Preto nie je vôbec žiadna náhoda stretnúť v meste srandovne farebne oblečeného uja, ktorý vyzerá, ako by bol slepec a nevidel, čo si oblieka. Ale ich to netrápi, pre nich je dôležité teplé oblečenie.A čo my? Vážime si vôbec, aké máme štastie, že máme kde bývať, že máme čo jesť a čo si obliecť? Ja som si to uvedomil už dávno a vážim si všetko, aj zdravie a rodinu.A preto, my keď robíme doma upratovania a máme zbytočné oblečenie, tak ich dáme do igelitky vedľa smetiaku, oni si to tam nájdu.

Peter Novák

Peter Novák

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chalan, ktorý vidí svet svojimi očami a snaží sa vymykať konvenciám.Web: Nitra lezie Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéZážitkyFotoŠport a jaVymyslené príbehyNezaradenéNo kam to zaradím? ???

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu