reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Novák

Peter Novák

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chalan, ktorý vidí svet svojimi očami a snaží sa vymykať konvenciám.Web: Nitra lezie Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéZážitkyFotoŠport a jaVymyslené príbehyNezaradenéNo kam to zaradím? ???

reklama

Foto

Fotky z decembra

Peter Novák

Fotky z decembra

Tu je zopár fotiek, ktoré som nafotil tento mesiac ;)

  • 28. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 142x
  • 5
Príroda, kvietky, lesy, Tatry

Peter Novák

Príroda, kvietky, lesy, Tatry

Zopár mojich fotečiek, s ktorými by som sa chcel s vami podeliť.

  • 12. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 21
Moje najlepšie fotky (teda zatiaľ najlepšie :D)

Peter Novák

Moje najlepšie fotky (teda zatiaľ najlepšie :D)

Chcel by som sa s vami podeliť o zopár fotiek.

  • 22. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 877x
  • 17
reklama
SkryťZatvoriť reklamu